DEFINITII:
Contractul – include informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiriere, Termeni si Conditii de Inchiriere, Proces verbal de predare primire si toate specificatiile din Anexele la Contract.
Autovehicul – reprezinta vehiculul oferit spre inchiriere impreuna cu toate accesoriile sale.
Tariful de Lista – reprezinta tariful pentru o zi de inchiriere (24 h) corespunzatoare autovehiculului inchiriat.
Carburantul – poate consta in benzina sau motorina, in functie de tipul autovehiculului inchiriat.
Utilizator – persoana mentionata in Contract, care poate conduce autovehiculul inchiriat de Client. Proprietarul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientii si/sau utilizatorii.
Termeni si conditii – prezentii termeni si conditii de rezervare si/sau cumparare a serviciilor utilizand site-ul www.thecar.ro cu orice amendamente aduse acestora, implementate in conformitate cu prevederile sale de catre operatorul site-ului.
PREAMBUL: Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract de Inchiriere, Conditii Generale de Inchiriere, Proces verbal de predare – primire, grila de costuri pentru daune si toate specificatiile din Anexele la Contract.
Conditiile de fata sunt obligatorii si trebuie respectate pentru a putea inchiria un autovehicul de la Proprietar.
Tarifele contin TVA.
A. OBLIGATIILE PROPRIETARULUI
A.1. Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra autovehiculului ce constituie obiectul Contractului prin: livrarea autovehiculului, completarea si semnarea Procesului verbal de predare – primire, inmanarea cheilor si a actelor masinii (certificat de inmatriculare, polita de asigurare RCA) in original.
A.2. Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata durata contractului, 24h/24, 7zile/7 in caz de accident sau pana mecanica.
A.3. Sa inlocuiasca autovehiculul (in limita disponibilitatii), in caz de avarie care nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina Clientului, intr-un interval de 24 ore, in functie de locatia in care s-a constatat defectiunea. In cazul in care dauna este din vina Clientului se va solicita blocarea unei noi garantii pentru livrarea unui nou autovehicul.
A.4. In cazul in care Proprietarul va fi in imposibilitatea de a inlocui autovehiculul, Clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculate proportional cu durata in care autovehiculul nu a putut fi folosit, cu conditia ca aceasta sa fi fost déjà achitata, in caz contrar Clientul va datora doar valoarea chirii proportional cu durata in care autovehiculul a fost folosit.
A.5. Proprietarul nu este responsabil de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a autovehiculului.
A.6. Din momentul livrarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, Proprietarul este exonerat de raspundere pentru daunele provocate in trafic de autovehiculul inchiriat Clientului, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi rezultate din ocuparea abuziva a unui loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor Romaniei, precum si pentru toate si orice costuri generate ca urmare a aparitiei oricarui fel de daune ca urmare autilizarii autovehiculului de catre Client.
A.7. Prin eliberarea chitantelor de completare si anulare ale depozitelor preautorizate Proprietarul se degreveaza de indisponibilitatea sumelor din contul Clientului si recomanda contactarea si prezentarea chitantelor catre banca de la care Clientul detine cardul.
B. OBLIGATIILE CLIENTULUI
In conditiile unei rezervari efectuate telefonic, prin e-mail sau prin parteneri, rezervarea poate fi anulata de Proprietar, fara a datora nimic Clientului sau intermediarului, in cazul in care Clientul final nu indeplineste cerintele minime obligatorii pentru inchiriere prevazute in contract si publicate pe site-ul Proprietarului.
B.1. Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil (obligatoriu permis international pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta, Ex.: UK, India, Australia, Japonia). La semnarea Contractului, trebuie prezentate in original permisul de conducere impreuna cu un act de identitate si un card de credit. Utilizarea cardului de credit este obligatorie pentru blocarea depozitului. Nu sunt acceptate carduri pre-pay sau carduri de debit, precum si orice alte alt fel de carduri, cu exceptia celor acceptate de catre Proprietar (“Cardul”).
B.2. Pentru soferii cu experienta intre 0-1 ani se va percepe o taxa dupa cum urmeaza: 300 (treisute) € pentru clasele A, B, C, D, D2, E, F inclusiv si 500 (cincisute) € pentru clasele F1, G2, G1, G, GP, L, L1, P0, 0, P1, V, V0, V2, V3, X inclusiv. Pentru soferii cu experienta intre 1-3 ani se va percepe o taxa de 100 (unasuta) € pentru clasele A, B, C, D, D2, E, F inclusiv si 300 (treisute) € pentru clasele F1, G2, G1, G, GP, L, L1, P0, 0, P1, V, V0, V2, V3, X inclusiv. Taxa se aplica per inchiriere, indiferent de durata ei. Daca exista soferi aditionali in aceleasi conditii, cu experienta intre 0-1 ani, respectiv 1-3 ani, taxa se va incasa o singura data.
B.3. In cazul rezervarilor confirmate, Proprietarul isi rezerva dreptul de anulare a acestora in cazul in care Clientul intarzie ridicarea autovehiculului cu peste 3 ore fata de ora stabilita de comun acord.
B.4. Sa permita conducerea autovehiculului doar persoanelor autorizate de Proprietar si mentionate in Contract, sau reprezentantilor Proprietarului.
B.5. Taxa pentru soferii suplimentari va fi de 30 (treizeci) €/utilizator. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere ale Proprietarului.
B.6. Sa nu conduca autovehiculul in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri nepavate, neasfaltate, inchise circulatiei publice. In caz contrar, Proprietarul va incasa valoarea reparatiei, indiferent de tipul garantiei alese de client (inclusiv in cazul taxei SCDW/SCDW+), din garantie sau va debita Cardul Clientului prezentat la semnarea contractului, cu notificare in prealabil.
B.7. Sa nu faca si sa nu permita interventii tehnice sau estetice asupra autovehiculului fara consimtamantul scris al Proprietarului.
B.8. Sa instiinteze PRoprietarul, la solicitarea acesteia, cu privire la locul unde se afla autovehiculul si sa permita examinarea autovehiculului de catre reprezentantii Proprietarului, in maxim 24 de ore de la cererea acestuia.
B.9. Sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, scoala de soferi, activitati de impingere sau tractare, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii unor substante periculoase sau activitati ilegale, care pot deteriora starea autovehiculului, precum si sa nu ii dea nicio alta destinatie, alta decat pentru transport de persoane in regim de inchiriere. In cazul in care autovehiculul inchiriat este pus sub sechestru sau distrus/deteriorat de catre autoritati sau Client, in urma folosirii acestuia pentru obtinerea unor foloase necuvenite, de exemplu din transportul unor obiecte sau substante interzise, Clientul se afla raspunzator de intreaga contravaloare a autovehiculului.
B.10. Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in autovehiculele Proprietarului numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei. In caz contrar, se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctul C.10.
B.11. Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile Clientului – prevazute in Capitolul B (exceptie punct B.1 – caz in care Proprietarul are dreptul de anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat) se incaseaza integral depozitul de garantie (inclusiv in cazul taxelor SCDW).
B.12. Clientul are obligatia de a mentine autovehiculul in stare corespunzatore de folosinta pe toata perioada contractuala si de a preda autovehiculul in aceeasi stare ca acea de la data luarii in primire. In cazul oricaror daune produse autovehiculului pe perioada contractuala, (de exemplu daune cauzate de lovirea animalelor sau daune cu autor necunoscut) Clientul are obligatia de a suporta costurile tuturor reparatiilor necesare pentru a readuce autovehiculul in starea existenta la data luarii in primire.
C. DESFASURAREA CONTRACTULUI. LIVRAREA, INLOCUIREA SI RESTITUIREA AUTOVEHICULULUI.
C.1. Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu Proprietarul si mentionate in formularul de rezervare si Contract.
C.2. Predarea si preluarea masinii in afara orelor de program (L-V 09:00 -18:00) se poate realiza la cererea Clientului. In acest caz se va percepe o taxa suplimentara de 20 (douazeci) € per preluare/predare.
C.3. Restituirea autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul Proprietarului si se va percepe o taxa suplimentara de dislocare, cuprinsa intre 30 (treizeci) € si 250 (douasutecincizeci) €. In cazul in care Clientul solicita restituirea autovehiculului intr-o alta locatie ulterior preluarii masinii, va informa Proprietarul in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop +(40) 748.843.227. Proprietarul va trebui sa isi dea acordul asupra acestei modificari contractuale, iar Clientul va achita taxa suplimentara de dislocare mentionata anterior, taxa care va fi comunicata in scris de catre Proprietar, prin SMS sau e-mail. Incasarea taxei se va face la returul autovehiculului din garantie, cash sau pe baza Cardului prezentat de catre Client la semnarea Contractului.
C.4. La restituirea autovehiculului peste ora limita conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 20 (douazeci) €/ora, agreat prin contract. Daca Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul Proprietarului, acesta din urma are dreptul sa reintre in posesie autovehiculului pe cheltuiala si riscul Clientului.
C.5. Restituirea este efectiva in momentul semnarii Procesului verbal de predare – primire de catre Proprietar si Client.
C.6. Pentru autovehicule restituite in afara orelor de program (weekend si/sau nocturna) sau in conditii meteo care impiedica verificarea masinii se prelungeste responsabilitatea Clientului pentru eventuale avarii si respectiv deblocarea garantiilor cu 24 de ore de la returul efectiv al autovehiculului.
C.7. Abandonarea de catre Client a autovehiculului fara notificarea Proprietarului in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop +(40) 748.843.227, fara a preda cheia unui reprezentant al Proprietarului si fara semnarea bilaterala a Procesului verbal de predare – primire va atrage raspunderea Clientului pentru toate costurile aferente relocarii autovehiculului in locatia stabilita cu Proprietarul la data incheierii Contractului, si a altor costuri aferente readucerii autovehiculului la starea initiala in cazul in care autovehiculul este preluat in alte conditii decat cele in care a fost predat pe baza Procesului verbal de predare – primire. Aceleasi conditii sunt valabile si in cazul in care Clientul refuza predarea autovehiculului.
C.8. Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere (conform Procesului verbal de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea Proprietarului, Clientul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 20 (douazeci) € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de Proprietar.
C.9. La livrarea autovehiculului catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al autovehiculului, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze Procesul verbal de predare – primire continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire, autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 (cincizeci) € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto, conform facturii care i se va transmite pe e-mail.
C.10. Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii autovehiculului, in alta locatie decat cea menionata la data incheierii Contractului, precum si parcarea pe toata perioada utilizarii autovehiculului inchiriat de la Proprietar revin in totalitate Clientului. Acesta va suporta alaturi de costul parcarii, toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus, Proprietarul va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. Proprietarul va factura catre client valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 (cincizeci) €/amenda.
C.11. Alimentarea de catre Client a autovehiculului inchiriat de la Proprietar, cu alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon si pe Procesul verbal de predare-primire) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 (cincizeci) €, costul transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare (inclusiv Clientilor ce au optat pentru SCDW / SCDW+).
C.12. Inchirierile in afara granitelor Romaniei necesita acordul scris al Proprietarului si se supun unor conditii speciale. Exista o limita de km/zi (km parcursi atat in tara cat si in afara granitelor) iar pentru depasirea limitei de km se va percepe o taxa de suplimentara pe km. Pentru obtinerea documentelor necesare tranzitului granitelor se va percepe o taxa de 50 (cincizeci) € (exceptie: se va percepe o taxa de 100 (unasuta) € pentru Turcia). Tariful aferent inchirierilor cu iesire din tara va fi cu 75 €/zi mai mare decat tarifele de lista
C.13. Depozitul de garantie pentru iesirea din tara este de minim 1.000 (unamie) € si maxim 5.000 €.
C.14. Deplasarea in afara granitelor este permisa doar pe teritoriul Uniunii Europene si a Spatiului Economic European. In cazul in care se va incalca aceasta obligatie, in eventualitatea unei daune sau a unui furt, Clientul va fi responsabil cu toata valoarea autovehiculului.
C.15. In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform Contractului, de a restitui autovehiculul in interiorul granitelor Romaniei suportand integral costurile.
C.16. Proprietarul inchiriaza impreuna cu autovehicului o serie de accesorii scaun copil conform urmatoarelor tarife:
C.17. In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de parcare sau pierderii placutelor de inmatriculare de catre Client, Proprietarului va incasa de la acesta, contravaloarea obiectelor deteriorate/pierdute la pretul din factura de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care Clientul trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 120 (o suta douazeci) €.
C.18. Proprietarul nu poate fi tinut raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in autovehicul de catre Client si neidentificate la predarea autovehiculului.
C.19. Fumatul in autovehicul este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de administrare de 120 (o suta douazeci) €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.
D. GARANTIA PENTRU DAUNE SI TAXE PENTRU REDUCEREA ACESTEIA
D.1. Autovehiculul are incheiata polita de asigurare RCA, conform legii.
D.2. Clientul opteaza la semnarea Contractului pentru una dintre urmatoarele garantii si taxe pentru reducerea ei: Collision Damage Waiver (CDW), Theft Protection (TP), incluse in tarif.
D.2.1. Collision Damage Waiver (CDW) reprezinta o fransiza pentru avarii (responsabilitate), numita si Garantie pentru daune care poate varia intre 500 (cincisute) € si 3.000 (treimii) € in functie de clasa autovehiculului specificat in Contractul semnat de parti. Garantia obligatorie se depune la semnarea Contractului, va fi blocata de catre Proprietar pe Card si va fi restituita Clientului la returnarea autovehiculului (cu exceptia cazurilor prevazute la punctul 4.4.).
D.2.2. Theft protection (TP) reprezinta o protectie impotriva furtului care are rolul de a limita raspunderea Clientului pentru costurile generate de furtul sau tentativa de furt a autovehiculului inchiriat, in limita garantiei aferente clasei stabilite in Contract. Protectia impotriva furtului nu acopera bunurile personale ale Clientului.
D.3. In cazul in care Clientul sau unul dintre utilizatorii mentionati in Contract are varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, sau peste 70 ani, se percepe garantie dubla.
D.4. In cazul optarii pentru CDW garantia (fransiza) pentru avarii se factureaza de catre Proprietar Clientului in urmatoarele conditii:
a) daune (accidente) cauzate autovehiculului inchiriat, constatate de catre organele abilitate de Politie, ca fiind din vina Clientului sau cu autor necunoscut (include situatia in care autovehiculul este gasit lovit sau vandalizat in parcare);
b) furtul autovehiculului inchiriat;
c) precum si in cazul oricarei alte excluderi din politele de asigurare si a tabelului de daune parte a termenilor si conditiilor.
E. EXCLUDERI DE LA PLATA TAXELOR PENTRU REDUCEREA GARANTIEI
E.1. Indiferent de taxa achitata pentru reducerea garantiei pentru care a optat Clientul, acesta devine responsabil si raspunde de repararea si plata daunelor colaterale in urmatoarele situatii:
F. PLATA SERVICIILOR
F.1. Clientul plateste integral, la semnarea Contractului, inchirierea (masinii si a optionalelor pe care le inchiriaza), taxa pentru reducerea garantiei (daca a optat pentru) si eventualele taxe suplimentare stabilite prin Procesul verbal de predare – primire.
F.2. Facturarea in RON se face la cursul de vanzare al BCR din ziua semnarii Contractului.
F.3. Plata inchirierii se poate face cu cardul de credit, de debit (Visa, MasterCard sau American Express) sau in numerar.
F.4. Tarifele nu includ: costurile carburantilor, taxele de drum cu exceptia vignetei de drum pentru Romania care este inclusa in tariful de inchiriere, amenzile primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor Autoritatilor Locale vis-a-vis de autovehiculul ce face obiectul acestui Contract, pe durata inchirierii. Plata integrala a acestor sume vor fi in sarcina Clientului.
F.5. Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, conform Contractului, in momentul predarii autovehiculului, in baza documentului de plata emis de Proprietar.
F.6. Orice suma neachitata de Client catre Proprietar la finalul Contractului, precum si alte sume ivite ulterior (cost prelungire perioada inchiriere, amenzi, penalitati, taxe, etc.) sau costuri cu reparatii ale autovehiculului in urma daunelor produse pe perioada contractuala conform art. B.11, pot fi incasate de Proprietar de pe Cardul Clientului, cu notificare prealabila in scris. Orice valoare incasata in lipsa Clientului, cu acordul acestuia prin semnarea conditiilor prezente, se finalizeaza cu transmiterea din partea Proprietarului a unui email continand chitantele corespunzatoare incasarii.
F.7. In cazul intarzierii platii, peste termenul stipulat in Contract, se percep penalitati in valoare de 1%, din valoarea sumei datorate, pentru fiecare zi de intarziere.
F.8. In cazul renuntarii unilaterale la contract, din partea Clientului, inainte de perioada contractuala stabilita, nu se va restitui contravaloarea serviciilor. Proprietarul, ca un gest comercial fata de Clientul sau, va oferi acestuia contravaloarea serviciilor ramase printr-un voucher valabil 12 luni, pe care Clientul il va putea utiliza la inchirierea unui nou autovehicul din reteaua Proprietarului, in limita disponibilitatii autovehiculului solicitat.
F.9. Garantia prevazuta la art. 4, se restituie la finalul perioadei contractuale, intr-un termen de maxim 30 de zile de la data semnarii Procesului verbal de predare – primire de catre Proprietar si Client. Proprietarul nu raspunde pentru intarzierile in restituirea garantiei cauzate de factori externi precum intarzieri ale institutiilor bancare, etc.
F10. PROCEDURA PENTRU CONTRACTAREA SI PLATA ONLINE
Pentru a rezerva sau incheia Contractul online, Clientul trebuie sa completeze integral formularul de comanda cu datele sale si sa urmeze instructiunile de pe site. Societatea nu isi asuma nicio răspundere în cazul în care Clientul completează eronat (din necunoaştere, neatenţie, etc.) câmpurile prin care solicită online incheierea Contractului. Nerespectarea instructiunilor poate impiedica rezervarea incheierea Contractului.
Clientul selecteaza autovehiculul dorit prin selectarea acestuia dintre cele disponibile, insa pana la confirmarea scrisa a Societatii autovehiculul nu va fi garantat. Contractul se considera incheiat in momentul primirii de catre Client de la Societate, prin intermediul postei electronice a confirmarii, dar numai dupa achitarea online a contravalorii serviciilor contractete.
Plata pentru serviciul/autovehiculul ales se efectueaza utilizand adresa www.thecar.ro/cart la care Clientul va fi transferat in mod direct dupa plasarea comenzii, potrivit conditiilor mentionate in termenii si conditiile respectivelor servicii de plata ale site-ului web.
Clientul poate plati pentru serviciul/autovehiculul dorit exclusiv utilizand optiunile de plata disponibile prin platforma www.thecar.ro
Plata care rezulta dintr-o singura comanda va fi efectuata odata, integral si va acoperi contravaloarea tuturor serviciilor comandate si contravaloarea costului de inchiriere al autovehiculului. De asemenea, clientul poate opta pentru plata a 20% din valorea serviciilor achizitionate.
Preturile afisate pe www.thecar.ro dupa ce comanda este acceptata sunt sume brute ce includ TVA-ul calculat in conformitate cu reglementarile in vigoare.
Dupa ce plata este efectuata, Clientul va primi un e-mail de confirmare finala a achizitiei online de la The Car. E-mailul de la The Car va include un numar de comanda ce va fi prezentat personalului THE CAR in momentul ridicarii autovehicului.
F10.1 Renuntarea la contract
In masura in care Clientul a incheiat online Contractul si a achitat online contravaloarea serviciilor, acesta are posibilitatea renuntarii unilaterale la Contract, in termen de 3 (trei) zile calendaristice de la data incheierii Contractului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri, cu conditia ca acesta sa nu fi beneficiat de serviciile contractate. In masura in care acesta a beneficiat de serviciile contractate nu se va restitui contravaloarea serviciilor.
In cazul in care Clientul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de renuntare ce se regaseste la adresa www.thecar.ro/anulare, situatie in care Societatea, in cazul in care Clientul nu a beneficiat de servicul contractat, ii va returna contravaloarea serviciilor in termen de 7 zile calendaristice in contul din care s-a efectuat plata sau in alt cont ,emtionat in mod expres de catre Client in formularul de renuntare.
G. PROCEDURA IN CAZ DE DAUNE:
G.1. Clientul are obligatia de a anunta imediat Proprietarul despre orice avarie noua descoperita la autovehiculul inchiriat.
G.2. Daca dauna are autor necunoscut Clientul are obligatia de a obtine, inainte de restituirea masinii, Autorizatia de Reparatie de la Organele de Politie.
G.3. Daca accidentul s-a produs din vina Clientului si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:
G.3.1. Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina;
G.3.2. prezentarea Proprietarului a Procesului Verbal si a Autorizatiei de reparatie obtinute de la Organele de Politie in cazul in care cei doi soferi nu se inteleg amiabil.
G.4. Daca accidentul nu s-a produs din vina Clientului si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:
G.4.1. Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina, copie RCA vinovat, copie Certificat Inmatriculare vinovat, copie CI vinovat, copie permis de conducere vinovat;
G.4.2. In cazul in care cei doi soferi nu se inteleg amiabil vor fi necesare: copie RCA vinovat, Proces Verbal si Autorizatia de reparatie obtinute de la Organele de Politie.
G.5. Daca in accident au fost implicate mai mult de 2 masini sau in urma accidentului au rezultat vatamari corporale Clientul are obligatia sa contacteze Organele de Politie pentru obtinerea Procesului Verbal si a Autorizatiei de Reparatie.
G.6. In cazul unui accident in care a fost lovit un animal Clientul are obligatia sa anunte Organele de Politie de indata ce s-a produs accidental si sa obtina Procesul Verbal si Autorizatia de reparative de la Organele de Politie.
G.7. In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia de a verifica completarea corecta atat a constatarii amiabile, cat si a Autorizatiei de Reparatie si Procesului Verbal eliberate de Organele de Politie.
G.8. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a autovehiculului.
H. PRELUNGIREA, INCETAREA SI REZILIEREA CONTRACTULUI
H.1. Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului nu pot fi stabiliti decat cu acordul Proprietarului.
H.2. Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica catre Proprietar, cu minimum 24 de ore inaintea expirarii Contractului. Tariful agreat se achita in aceleasi conditii in care a fost incheiat contractul initial, in termen de maximum 24 de ore de la inceperea perioadei de prelungire. Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al ambelor parti.
H.3. Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de inchiriere.
H.4. Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul partilor sau ca efect al rezilierii.
H.5. In cazul in care reziliaza Contractul, Proprietarul instiinteaza Clientul telefonic, prin fax sau prin email.
H.6. Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul rezilierii, Clientul are obligatia de a preda autovehiculul in termen de 12 ore de la momentul rezilierii.
I. DIVERSE
I.1. Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la termene.
I.2. Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Contract va fi solutionat mai intai pe cale amiabila si doar in caz de esec, partile se vor adresa instantelor competente din Bucuresti.
I.3. Pentru orice disputa, prezentul Acord constituie o dovada.
J. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Considerăm protecția informațiilor ce privesc Clientii website-ului nostru (vizitatori, potențiali clienți, clienți, numiți în cele ce urmează Clienti) ca fiind o problemă de maximă importanță, astfel încât depunem toate eforturile necesare să vă simțiți în siguranță atunci când ne oferiți datele dumneavoastră personale prin utilizarea website-ului nostru.
Această Politică de Confidențialitate explică regulile și scopul procesării datelor dumneavoastră personale, drepturile pe care le aveți și responsabilităţile noastre ca operator de date cu caracter personal si se aplică inclusiv vizitatorilor, potențialilor clienți și clienților de pe prezentul website, în măsura în care acestora li se colectează date cu caracter personal.
Termenii folosiți în acest document au același înteles cu cel din Termeni și Condiții de pe website, document cu care se completează.
Această Politică de Confidențialitate poate fi îmbunăţită în orice moment și/sau acest document să fie adus la zi.
Prin navigarea pe website și/sau prin crearea unui Cont și/sau prin plasarea unei Comenzi și/sau prin plasarea unei comenzi cu privire la serviciile nostre, Vizitatorul, Utilizatorul, Potențialul client, Clientul sunt informaţi despre Politica noastră de confidențialitate astfel cum este atestată de acest document.
J.1. Operatorul de date
În prelucrarea Datelor dumneavoastră personale sunt implicate următoarele persoane:
Operator de date: OLC Premier Services S.R.L., având sediul în Sat Sita Buzăului, Comuna Sita Buzăului, Nr. 243, CAMERA 1, Judet Covasna, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J14/212/2018, având CUI: 15553173 (“Societatea”).
J.2. Scopul prelucrării
Prelucrăm date personale ale Clientilor website-ului în scopul executării corespunzătoare a contractelor încheiate prin intermediul site-ului www.thecar.ro (denumit în prezentul document “website-ul). Aceasta înseamnă că datele sunt necesare în special pentru:
– înregistrarea pe Website;
– încheierea Contractului;
– Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea și facturarea acestora;
– exercitarea de către Client a oricărui drept pe care îl are în calitate de consummator;
– Renuntarea la serviciile contractate;
– Rambursarea contravalorii serviciilor contractete conform prevederilor legale si conform prevederilor Contractului (Conditiilor Generale de Inchiriere);
– În situația în care ați decis să primiți informații despre produse noi și oferte speciale, procesăm datele dumneavoastră în scopul de a vă transmite informații comerciale, cum ar fi: extinderea flotei auto disponibila, servicii suplimentare, oferte speciale, cupoane de reducere, campanii de promovare, etc.;
J.3. Tipul datelor personale procesate:
Procesăm următoarele date cu caracter personal, care sunt necesare pentru ca dumneavoastră:
1. Să vă înregistrați pe Website:
2. Să incheiati Contractul pe website:
3. Date furnizate de Client opțional:
4. În cazul în care desființați un contract sau ne este adusă la cunoștință o plângere, iar rambursarea către dumneavoastră a sumelor achitate se face direct în contul dumneavoastră bancar, procesăm de asemenea numărul contului bancar, astfel încât să putem realiza rambursarea.
J.4. Temeiul legal al prelucrării
Datele cu caracter personal sunt procesate în conformitate cu Regulamentul nr. 2016/679 al Parlamentului European și Comisiei Europene (EU) din 27 aprilie 2016.
Procesăm datele dumneavoastră pe baza consimțământului exprimat la momentul înregistrării pe website și la momentul confirmării tranzacțiilor efectuate pe website.
Consimțământul dumneavoastră cu privire la procesarea datelor personale ce vă aparțin este voluntar. Cu toate acestea, în cazul în care refuzați să vă exprimați acest consimțământ, va deveni imposibilă înregistrarea dumneavoastră și contractarea serviciilor disponibile pe website, prin intermediul website-ului.
În ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:
Sa vă retrageți consimțământul în orice moment, fără a invoca vreun motiv. Solicitarea poate viza un anumit scop al procesării, spre exemplu vă retrageți consimțământul de a primi informații comerciale, sau poate viza toate scopurile procesării. În cazul în care consimțământul este retras pentru toate scopurile procesării, Contul dumneavoastră de Client de pe website va fi șters și datele dumneavoastră nu vor mai fi prelucrate de către noi, cu exceptia cazului în care prelucrarea este bazată pe un alt temei, cum ar fi: necesitatea executării unui pre-contract sau contract la care sunteți parte, necesitatea respectării de către noi a unei obligații legale; un interes legitim invocat de noi. Retragerea consimțământului nu va afecta nicio activitate realizată anterior.
Puteți solicita oricând ștergerea datelor dumneavoastră, fără a invoca vreun motiv. O solicitare de ștergere a datelor nu va afecta activitățile realizate anterior acesteia. Ștergerea datelor înseamnă că vom șterge Contul dumneavoastră de Client de pe website şi că datele dumneavoastră nu vor mai fi procesate de către noi din momentul stergerii Contului.
Puteți oricând să vă opuneți prelucrării datelor cu privire la toate sau doar o parte din scopurile prelucrării. Această opoziție nu va afecta nicio activitate realizată anterior acelui moment. Opoziția înseamnă că vom șterge Contul dumneavoastră de Client de pe website şi că datele dumneavoastră nu vor mai fi procesate de către noi din momentul stergerii Contului.
Puteți solicita restricționarea prelucrării datelor în ceea ce privește durata sau scopul prelucrării. Vom proceda cum doriți. Această solicitare nu va afecta nicio activitate realizată anterior acelui moment şi vom păstra datele doar în scopul stocării și pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unei pretenții legale.
În cazul în care sunt inexacte ori incomplete, puteți în orice moment să ne solicitați corectarea sau rectificarea fără întârzieri nejustificate a datelor dumneavoastră personale. Puteți de asemenea realiza chiar dumneavoastră înșivă aceasta, îndată ce vă înregistrați/logați pe website folosind câmpul DATELE MELE de pe website.
Cu îndeplinirea anumitor condiții, puteți să ne solicitați transferul oricăreia dintre datele dumneavoastră aflate în posesia noastră către dumneavoastră înșivă (într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat) sau către o altă parte, la alegerea dumneavoastră. În acest scop ne veți contacta prin intermediul formularului de contact, indicând numele și adresa entității către care ne solicitați transferul si scopul – respectiv care dintre datele dumneavoastră să fie transferate. Transferul va avea loc automat pe cale electronică îndată ce confirmați solicitarea. Confirmarea solicitării ne este necesară în vederea asigurării securității datelor şi a ne convinge că solicitarea parvine de la o persoană autorizată.
Ne puteți solicita în orice moment să vă confirmăm dacă vă procesăm sau nu datele personale, iar în caz afirmativ să vă dăm acces la aceste date și să vă furnizăm informații și detalii cu privire la procesarea datelor dumneavoastră personale, cum ar fi: datele prelucrate, scopul prelucrării, destinatarii cărora datele le-au fost sau urmează a le fi dezvăluite, perioada de stocare (ori de câte ori este posbil).
În cazul unei decizii bazate doar pe procesarea automatizată, inclusiv al elaborării de profiluri, care produce efecte juridice asupra persoanei dumneavoastră, aveți dreptul de a obține intervenția umană, de a vă exprima punctul de vedere, de a primi o explicație pentru decizia automată și de a contesta respectiva decizie.
Aveti dreptul de a vă adresa cu o plângere autorității de supraveghere a prelucrării datelor. Această autoritate de supraveghere este AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL.
Drepturile arătate mai sus pot fi exercitate în anumite circumstanțe sau pot fi supuse anumitor condiții, excluderi sau excepții astfel cum se specifică în legislația privind protecția datelor aplicabilă.
Avem obligația de a vă informa nu mai târziu de o lună de la primirea fiecărei astfel de solicitări cu privire la acțiunile pe care le-am întreprins în baza sa.
J.5. Durata de păstrare a datelor si protejarea acestora
Reținem datele dumneavoastră personale până când Contul dumneavoastră de Client este șters. Contul dumneavoastră de Client poate fi șters atât la cererea dumneavoastră, dar și ca urmare a retragerii consimțământului cu privire la procesarea datelor, a obiecției dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor precum sau în cazul solicitării ștergerii datelor, iar in masura in care ati ales incheirea unui Contract fara a va inregistra un Cont, pana la data la care Contractul va inceta conform prevederilor acestuia, situatie in care singurele date personale stocate fiind cele exclusiv necesare in vederea incheierii tranzactiei, acestea fiind pastrate in conformitate cu prevederile legale in functie de felul datelor personale.
Sistemele noastre se vor limita la a reține astfel de informații de arhivă despre tranzacțiile dumneavoastră de care păstrarea datelor este legată sau în legătură cu prevederi legale care ne sunt obligatorii.
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi Netopia Payments. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru
J.6. Comunicarea referitoare la datele cu caracter personal
Puteți să ne trimiteți orice notificări sau solicitări în legătură cu datele personale prin folosirea uneia dintre următoarele opțiuni, la alegerea dumneavoastră:
E-mail la: contact@thecar.ro
Telefon: +(40) 748.843.227
Formularul de contact de pe Website
Prin poștă la: Strada Aviator Jean Texier, Nr. 3, Sector 1, Bucuresti, Romania
J.7. Încredinţarea procesării datelor
Putem încredința procesarea datelor dumneavoastră personale către partenerii noștri contractuali în măsura în care este necesar să efectuăm tranzactii, sa efectuati plati online prin intermediul website-ului, sau să vă comunicăm informații comerciale (aceasta doar în cazul in care sunteți un Utilizator care a acceptat să primească informații comerciale).
Datele personale nu vor fi comunicate în niciun caz către terțe părți altfel decât în scopurile menționate în prezenta Politică de Confidențialitate; aceasta înseamnă inclusiv că nu vor fi împărtășite cu alte entități pentru transmiterea de către aceste terțe părți de materiale de marketing/informatii comerciale.
Datele personale ale Clientilor nu vor fi transferate în afara Uniunii Europene.
J.8. Informații Comerciale – Newsletter și SMS
Puteți să vă abonați la newsletter-ul nostru prin furnizarea adresei de e-mail și a consimțământului cu privire la prelucrarea datelor p 1ersonale în scopul de a primi informații comerciale și de marketing prin email sau mesaj text (SMS). Folosim newsletter-ul pentru a vă informa prin email sau mesaj text(SMS) despre ultimele oferte (spre exemplu: autovehicule noi in flota, oferte speciale, etc.). Puteți să vă dezabonați de la newsletter oricând prin folosirea link-ului inclus în newsletter primit pe adresa de email sau prin trimiterea unui e-mail la adresa: office@thecar.ro
J.9. Notificări cu privire la disponibilitatea unui produs/serviciu
La solicitarea dumneavoastră vă notificăm prin mijloace electronice de comunicare în legătură cu disponibilitatea unui produs/serviciu selectat. O astfel de notificare poate să vă fie transmisă doar în cazul în care ați acceptat să primiți, la adresa de e-mail specificată, informații comerciale despre produsele/serviciile de pe website și să vă fie astfel procesate datele personale de către noi. Ne furnizați datele dumneavoastră în mod voluntar, dar refuzul dumneavoastră de a consimți la prelucrarea datelor personale ne împiedică să vă notificăm despre disponibilitatea produsului/serviciului.
J.10. Cookies
Website-ul folosește cookies. Cookies-urile sunt fişiere de mici dimensiuni care permit dispozitivelor folosite pentru navigarea pe inte qrnet (spre exemplu: calculator, smartphone) să salveze informații specifice cu privire la activitatea pe Website când respectivul dispozitiv este folosit. Informațiile stocate în cookies sunt folosite, spre exemplu, pentru scopuri de publicitate ori statistice și pentru adaptarea Website-ului nevoilor dumneavoastră specifice. Puteți schimba setările cookies-urilor în programul de navigare. Dacă setările rămân neschimbate cookies-urile vor fi salvate pe dispozitiv. Schimbarea setărilor cookies-urilor poate limita funcționalitatea Website-ului.
J.11. Prezentii Termeni si Conditii sunt pusi la dispozitie gratuit utilizand Site-ul www.thecar.ro, care permite descarcarea, inregistrarea si tiparirea Termenilor si Conditiilor si, de asemenea.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut și ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu“cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.
Cookie-ul este instalat prin solicitara emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului).
Un cookie este format din 2 părți: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet.
Exista 2 categorii mari de cookie-uri:
Un cookie conține informații care fac legătura între un web-browser (utilizatorul) și un web-server anume (website-ul). Dacă un browser accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informația deja stocată și reacționa în consecință. Cookie-urile asigură userilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex – preferințele în materie de confidențialitate online, opțiunile privind limba site-ului, coșuri de cumpărături sau publicitate relevantă.
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute odată ce utilizatorul a părăsit website-ul, iar unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website (cookie-uri permanente). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
Anumite secțiuni de conținut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți/furnizori (ex: news box, un video sau o reclamă). Aceste terțe părțti pot plasa de asemenea cookie-uri prin intermediul site-ului și ele se numesc “third party cookies” pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terți trebuie să respecte, de asemenea, legea în vigoare și politicile de confidențialitate ale deținătorului site-ului.
O vizită pe un website poate plasa cookie-uri pentru:
♣ creșterea performanței website-ului;
♣ analiză a vizitatorilor;
♣ geotargetting;
♣ înregistrarea utilizatorilor.
Acest tip de cookie reține preferințele utilizatorului pe acest site, așa încât nu mai este nevoie de setarea lor la fiecare vizitare a site-ului.
Exemple: setările volumului pentru video player, viteza de video streaming cu care este compatibil browserul.
De fiecare dată când un utilizator vizitează un site, softul de analytics furnizat de o terță parte generează un cookie de analiză a utilizatorului. Acest cookie spune dacă ați mai vizitat acest site până acum. Browserul va semnala dacă aveți acest cookie, iar dacă nu, se va genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care vizitează site-ul și cât de des o fac.
Atat timp cât vizitatorul nu este înregistrat pe site, acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele fizice, ele sunt folosite doar în scop statistic. Dacă este înregistrat se pot cunoaște, de asemenea, detaliile furnizate, cum ar fi adresa de e-mail și username-ul – acestea fiind supuse confidențialității, conform prevederilor legislației în vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal.
Aceste cookie-uri sunt utilizate de către un soft care stabilește din ce țară proveniți. Este complet anonim și este folosit doar pentru a targeta conținutul – chiar și atunci când vizitatorul este pe pagina în limba română sau în altă limbă, se va primi aceeași reclamă.
Atunci când vă înregistrați pe un site, se generează un cookie care anunță dacă sunteți înregistrat sau nu. Serverele folosesc aceste cookie-uri pentru a arăta contul cu care sunteți îngregistrat și dacă aveți permisiunea pentru un serviciu anume. De asemenea, se permite să se asocieze orice comentariu postat pe site cu username-ul dvs. Dacă nu ați selectat “pastrează-mă înregistrat”, acest cookie se va șterge automat când veți închide browserul sau calculatorul.
Pe unele pagini, terții pot seta propriile cookie-uri anonime, în scopul de a urmări succesul unei aplicații sau pentru a customiza o aplicație.
De exemplu, când distribuiți (share) un articol folosind butonul pentru rețelele sociale aflat pe un site, acea rețea socială va înregistra activitatea dvs.
Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni care permit unui website să recunoască un browser. Webserverul va recunoaște browserul până când cookie-ul expiră sau este șters.
Cookie-ul stochează informații importante care îmbunătățesc experiența de navigare pe Internet ( ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat în contul de webmail; securitatea online banking; păstrarea produselor în coșul de cumpărături)
Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
♣ Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de știri, vreme, sport, hărți, servicii publice și guvernamentale, site-uri de entertainment și servicii de travel.
♣ Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor, preferințele de limbă ( ex:afișarea rezultatelor căutarilor în limba Română).
♣ Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
♣ Măsurare, optimizare și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri ). Website-urile derulează aceste analize a utilizarii lor pentru a îmbunătăți site-urile în beneficiul userilor.
Cookie-urile NU sunt viruși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate, nici nu se pot auto-executa. In consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși.
Cookie-urile pot fi totuși folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume site cât și pe mai multe alte siteuri, cookie-urile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt conștiente de acest fapt și in mod constant marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Sfaturi pentru o navigare sigură și responsabilă, bazată pe cookies
♣ Particularizați-vă setările browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securității utilizării cookie-urilor.
♣ Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii navigare.
♣ Instalați-vă și actualizați-vă constant aplicații antispyware.
♣ Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedică browserul de la a accesa website-uri care ar putea sp exploateze vulnerabilitățile browserului sau să descarce software periculos.
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit
Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau se poate seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă un vizitator nu este înregistat folosind cookie-urile, nu va putea lăsa comentarii.
Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în meniul Opțiuni /Settings sau în meniul Preferințe/Favorites al browserului.
Cookie key | Purpose | Expiry date | Name of component / Cookie type |
---|---|---|---|
PHPSESSID | Gestionați sesiunile PHP | La închiderea sesiunii | Operational |
__cfduid / _biz_flagsA / _biz_nA / _biz_pendingA / _biz_sid / _biz_uid / | Cookie-ul „__cfduid” este setat de serviciul CloudFlare pentru a identifica traficul web de încredere. | 5 ani | Operational |
cookieConsent | Acest tip de cookie este setat atunci când utilizatorul acceptă cookie-urile | niciodată | Cookiecontroller / operational |
_ga / _gid / _gat_gtag / AMP_TOKEN / _gac_* | Monitorizeaza traficul prin intermediul Google Analytics | 540 zile | Third party/ Marketing |
Google Adwords | Stochează cookie-uri în scopuri de remarketing Google. Este posibil să nu setăm aceste cookie-uri. | 540 zile | Third party / marketing / aprobat de client |
Google Dynamic Remarketing | Stochează cookie-uri în scopuri de remarketing Google. Este posibil să nu setăm aceste cookie-uri. | 540 zile | Third party / marketing / aprobat de client |
Google Conversion Tag | Monitorizează conversiile și rezervările pe site. Este posibil să nu setăm acest cookie. | 540 zile | Third party / marketing / aprobat de client |
NID | Înregistrează un ID unic care identifică dispozitivul utilizatorului returnat. ID-ul este utilizat pentru anunțurile vizate. | 6 luni | HTTP Cookie |
Actualizări
Ne rezervăm dreptul de a face orice completări sau modificări la această notificare legală. Vă rugam să vizitaţi această pagină din când în când pentru a vă informa asupra acestora şi a noilor informaţii.
Politica a fost actualizată la 15 iulie 2020.